LinkedIn foredrag: Networking på LinkedIn

 

Hvad enten du ønsker at sende et professionelt signal til nye kunder eller du ønsker at tiltrække fremtidens dygtigste nøglemedarbejdere, så spiller dine medarbejdere en afgørende rolle på LinkedIn.

linkedin foredrag

Deres profiler bliver set af både potentielle kunder og medarbejdere, og det signal, de sender, smitter af på dit brand. På godt og ondt.

Et foredrag om LinkedIn er godt til at sætte fokus på LinkedIn internt og skubber medarbejderne i gang.

 

De største årsager til at dine medarbejdere ikke bruger LinkedIn mere aktivt er, at de er i tvivl om, hvad de må, og hvordan de skal gøre. Og det er netop disse spørgsmål et foredrag vil adressere.

Det kan fx afholdes i forbindelse med et kvartalsmøde, som et gå-hjem-møde, eller hvad der nu passer i din organisation.

 

Jeres udbytte

  • Gør dine medarbejdere til aktive ambassadører
  • Tiltræk de dygtigste talenter
  • Nå bredere ud med dine budskaber gennem medarbejdernes delinger

 

Målgruppe

Foredraget er rettet til alle medarbejdere.

 

Deltagerne lærer bl.a.

  • Værdien i LinkedIn i forhold til deres arbejde
  • Hvordan de optimerer deres LinkedIn profiler
  • At udarbejd en personlig netværksstrategi
  • Dos and don’ts i kommunikation på LinkedIn

 

Derudover har de overblikket over LinkedIns muligheder (hvad man kan og ikke kan) samt en forståelse for, hvordan deres tilstedeværelse kan bidrage til jeres aktivitet som virksomhed.

De har også fået svar på deres spørgsmål og usikkerheder ved at bruge LinkedIn, så de føler sig klædt på til at gøre det rigtigt.

 

Det har deltagerne med hjem

  • Vores LinkedIn-håndbog, der svarer på de mest alm. tekniske spørgsmål
  • Vores Linkedin-profilguide: Skabeloner og eksempler

Sådan får du maksimalt udbytte

Foredraget her kan godt fungere alene, men det er helt klart vores erfaring, at jeres udbytte bliver størst, hvis I først har lagt en strategi og arbejder med virksomhedens identitet på LinkedIn.

Det bliver mere effektivt, fordi vi kan kommunikere formål og forventninger knivskarpt til medarbejderne, og de kan se at virksomheden mener det alvorligt.

Herunder ser du de 5 faser, som de fleste virksomheder skal igennem for at få succes på LinkedIn.

Foredraget her handler om at involvere medarbejdere, men I kan også overveje om nøglemedarbejdere – måske nogle af dem med kundekontakt – skal have særlig træning i at bruge LinkedIn i deres arbejde.

Klik på en af faserne for at se, hvad vi tilbyder i de enkelte faser af forløbet.

 

 

Sådan kommer vi i gang

Første skridt er, at du tager kontakt til os.

Så får vi snak om, hvordan vi tilrettelægger et forløb, der matcher netop dine mål:

Du kan også ringe på tlf. 60 70 00 50

Praktisk Info

  • Varighed: 30-90 min.
  • Sted: Hos jer
  • Deltagerantal: Ubegrænset

Kan vi hjælpe med noget?

Ring på 60 70 00 50

eller send en mail til kontakt@viummedia.dk

 

Vi sidder klar til at hjælpe dig videre!